dimarts, 22 de setembre del 2009

BENVINGUDES I BENVINGUTS AL MEU BLOG

Hola companyes i companys de classe!
Sóc Jordi Cervera, tinc 26 anys i visc a Badalona, on vaig néixer. Treballo com a Cap d'Estudis al CEIP Torre Balldovina de Santa Coloma de Gramenet, i dono classes a 6è de Llengua Catalana i d'Educació per a la Ciutadania (com tothom, tot just hi estem començant...).
Aquest és el meu tercer quadrimestre a la UOC. Vaig començar el curs passat sense saber ben bé com anava tot això, i la veritat és que de moment és una experiència enriquidora. A vegades, quan se t'acumulen textos i més textos per llegir, se'n fa "durillo", però ja se sap... Amb ganes, cap endavant!
I bé, que podeu comptar amb mi si és que us puc ajudar.
A gaudir de l'assignatura!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada