dimarts, 22 de setembre del 2009

CONCLUSIONS (AVALUACIÓ INICIAL)

Les primeres impressions que he rebut en realitzar aquesta primera activitat són diverses. En primer lloc, sento que aquesta assignatura m’ajudarà a tenir una actitud més positiva davant l’aplicació de les TIC a l’escola (ja sabeu, manca de recursos, de temps, desconeixement, etc.), ja que en principi m’ajudarà a clarificar diferents activitats que potenciïn realment l’aprenentatge dels meus alumnes. En segon lloc, és trist però real, m’he adonat que feia pràcticament dos anys que no utilitzava un escàner... En tercer lloc, penso que hauré de reflexionar molt i pensar i repensar sobre aspectes en què fins ara no havia centrat massa la meva atenció (per posar un exemple, per arribar a concretar el mapa conceptual he passat per l’etapa típica i crítica d’uns minuts de... i jo ara què poso?). I per últim, il·lusió. Penso que podré aprendre molt, i tinc moltes ganes de fer-ho.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada